Siste runden av torsdagscupen ble spilt 18.september på de gamle 9 hullene. Som tidligere nevnt var TC vinner1
det to spillere dethandlet om i sammendraget, Steinar og Torleiv. Sistnevnte åpnet noe nervøst med dobbel på de to første hullene. Etter hvert ble spillet sikrere og etter 9 hull kunne han signere for en 42 runde(32 netto). Det holdt i massevis til å vinne den siste runden med 4 slag til nummer 2 som ble Jan Torseth. Steinar Aurmo ble nr 3 med 39 slag netto. Med denne seieren ble Torleiv også vinner av Torsdagscupen sammenlagt, og kunne motta førstepremien på gratis oljeskift fra Vianor.
Vi gratulerer!

Dette var den siste turneringen i år, og vi takker alle golfere for hyggelige stunder på banen i sommer.

P1020157Femte runde ble spilt 11. september, og denne gang var det Torleiv Brekko sin tur til å toppe resultatlisten. Aud Torill, som har vunnet de to gangene hun har stilt opp, var dessverre bare en skygge av seg selv. Hennes bedre halvdel Steinar derimot, var bare en fireputt fra å true vinneren. Det ser dermed ut til å bli en uhyre jevn avslutning av årets cup. Det skiller kun noen få poeng totalt mellom Torleiv og Steinar før siste runde. Spennende. Gledelig var det også at Svenn Inge Skulstad tok tredjeplassen foran spillere som Kåre Heim og Jan Torseth.

Fjerde runde av Torsdagscupen ble spilt 21. august, denne gang var det stabelford på første ni som utfordret spillerne. 8 stykker stilte til start. Vinner ble Jan Torseth med 18 poeng. Vi gratulerer.

Tredje runden i Torsdagscupen ble spilt 14. august. 8 stykker stilte til start. Det ble nok en seier til Aud Torill, med 35 slag netto. Det ble mye frukt i heimen etter denne kvelden, da Steinar tok andreplassen foran Kåre Heim.

Årets andre runde ble jevnere enn forrige. Kanskje fordi Aud Torill var hjemme med feber?
Men de 6 medlemmene som P1010271[2]hadde møtt opp i vindkastene, fikk en fin kveld på banen, og resultatet ble ikke avgjort før Guttorm Bjørøen satte sin siste putt for dagen med en grusom langputt midt i hullet. Det var kompensasjon for første ballen på hull 18 som var OB det! Gratulerer til Guttorm.

Første runde i Torsdagscupen ble spilt i kveld. Det var banens 9 første hull som ble spilt, på netto slag.IMG_2523 Til tross for godt med nedbør og utfordrende spilleforhold på fairways og greener, var det bare smil og glede å spore blant de 7 som hadde møtt opp. Suveren vinner av runden ble Aud Torill Sæbø med 33 slag. Gratulerer!

Til tross for vekslende spill, og diverse frustasjoner i løpet av runden, så nok alle på seg selv som vinnere allikevel. Golf er jo tross alt ett spill med, og mot deg selv. Derfor hadde alle gjort seg godt fortjent til en god plate med nystekte vafler og en rykende kaffekopp i klubbhuset som Vigdis hadde gjort klart. En koselig avslutning på kvelden.